Beste klant,
Graag wil ik mijn oprechte dank uitspreken voor het doorsturen van klanten naar mij. Echter, ik moet u helaas mededelen dat ik momenteel een klantenstop hanteer.
Uw loyaliteit als terugkerende klant waardeer ik enorm en ik ben trots op de groei die ik mede dankzij uw steun heb kunnen doormaken.
Vanwege de toenemende drukte en het feit dat steeds meer klanten niet hun gewenste afspraakstijden kunnen boeken, heb ik besloten om geen online afspraken meer te accepteren.
Dit is essentieel om u persoonlijk beter uw afpraak moment te kunnen aanbieden en om te voorkomen dat klanten teleurgesteld raken over de beschikbare uren en dagen.
Vanaf 1 augustus zullen mijn nieuwe werkuren als volgt zijn:
- Maandag: 9:00 tot 19:00
- Dinsdag: 9:00 tot 18:00
- Woensdag: 9:00 tot 16:00
- Donderdag: 9:00 tot 18:00
- Vrijdag: 9:00 tot 16:00
Mijn salon zal op zaterdag en zondag gesloten zijn.
Ik wil benadrukken dat alle reeds geplande afspraken gehandhaafd zullen blijven. Voor toekomstige afspraken verzoek ik u vriendelijk om met deze nieuwe uren rekening te houden. Afspraken kunnen vanaf nu alleen nog telefonisch of hier ter plaatsen worden gemaakt.
Nogmaals, hartelijk dank voor uw steun en begrip.
Met vriendelijke groet,
Linda